Szellem hunting No.1

Üdv!
4 nappal azután írom ezt, hogy megtörtént életem első, igazi szellemvadászata. Nem is gondoltam hogy ilyen könnyű lesz besétálni éjszaka egy temetőbe egy darab zseblámpával és egy fényképezőgéppel.
Óvatlan voltam. Amatőr módon nem vettem figyelembe az esetleges veszélyforrásokat, mint a térfigyelő kamera, és a főbejárattal szemben lévő söröző, ahonnan bárki elkaphatott volna. Szerencsére nem történt semmi baj. Legközelebb biztosan óvatosabb leszek.

Igazából csak azzal tudnám magyarázni ezt a hirtelen "ugrást", hogy meguntam a webkamerák bámulását, ahol várok naphosszat és semmit nem látok. Mivel tudom hogy sok szellemfotó csak kőkemény kamu, elhatároztam hogy én magam készítek legalább egy valódit.

Mostanában eléggé elkapott a természetfeletti iránti érdeklődés, de ha belegondolok, már kiskorom óta érdekelnek az ősi mítoszok és legendák szellemekről, a túlvilág hírnökeiről, démonokról, és ezekhez hasonló lényekről. A táltosokon és a mentalistákon még mindig jókat nevetek, egyszerűen akkora baromságnak hangzanak azok amiket mondanak, de megpróbálom racionálisan mégis eléggé nyitottan felfogni a hallottakat.

Visszatérve a lényeghez:
2011. márc. 26-án (szombaton) éjjel meglátogattam a helyi temetőt, hogy készítsek pár képet, még ha csak próbaképpen is. Nem is gondoltam hogy rögtön az elején sikerülhet egy igazi szellemfotó, néha a profiknak is évekbe telik elsajátítani azt a tapasztalatot amivel egy megdönthetetlen képet készíthetnek.

Mondjuk szerintem 3 fő dolog kell egy jó szellemfotó elkészítéséhez:

  1. Fényképezőgép
  2. Tapasztalat
  3. Szerencse
Természetesen nem fog  csak a fotózásban kimerülni a kutatásom, tervezek hangfelvételt, videófelvételt, de most még hogy szerezzek egy kis tapasztalatot elég egy fényképezőgép.
Idővel persze beszerzek egy EMF mérőt(elektromágneses mező mérőt) is. De az a jövő zenéje.
2 jobb képet sikerült készítenem, de az egyikről utólagos vizsgálat során kiderült, hogy csak egy furcsa formájú sírkő. :S
A másik kép lehet csak a fényviszonyok miatt látszik emberinek. Utólag megnéztem nappal is, és nem volt ott semmi ami fejnek látszódhatott. Nekem egy 60-70 év körüli "hitlerbajuszos" férfinak néz ki. Csak a feje fele látszik, mindenki maga dönti el hogy mit lát.
Bal oldalt fent az talán egy energiagömb, de az is lehet, hogy egy porszem.


Érdemes kinagyítani hogy jobban látszódjon

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése