Román vendégmunkás filmezett UFO-t Skóciában (videóval)

Jelenleg már UFO szakértők tanulmányozzák azt a néhány perces videót, amelyet Adrian Musat, Nagy-Britanniában dolgozó séf rögzített saját skóciai lakása ablakából. A Pitlochry városában történt észlelésről a BBC angol közszolgálati csatorna is beszámolt.

A negyven éves román férfi a nappalija ablakából örökítette meg a különös repülő tárgyat: - Azonnal elővettem a kamerámat, amikor megláttam azt a nagyon furcsa, leginkább egy csiszolt gyémánthoz hasonló alakú ismeretlen lebegő objektumot. Körülbelül harminc percig lehetett ott, délután fél öt és öt között, mialatt én egy alig két perces filmet készítettem róla.

- Ami ezen kívül még nagyon furcsa volt, hogy az objektum felett lévő felhő erősen vöröses színű volt. Az egész egy nyugodt, szélcsendes délutánon történt, közben semmiféle zajt nem lehetett hallani. Már másfél éve lakom ebben a lakásban és naponta többször is kinézek az ablakomon, de még sose láttam ilyesmit - mesélte a román vendégmunkás.

A férfi szeretné kideríteni, hogy mit láthatott aznap, ezért elküldte a felvételt az Angol UFO Szövetségnek (British UFO Association), hogy vizsgálják ki az esetet és derítsék ki a furcsa lebegő tárgy mibenlétét. Azt mondja, eddig sem zárta ki annak lehetőségét, hogy létezhet földönkívüli értelmes élet, de eddig csak az interneten, a tévében és filmeken látott ehhez hasonlót. Íme, a férfi által készített teljes vágatlan felvétel:


/Ittvannak.hu/

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése