Különös fények Új-Zéland partjainál

A fények változtatták színűket és hosszú percekig egy helyben lebegtek. A rendőrségi helikopterek a hangárban voltak és a repülőtér sem fogadott, vagy indított gépeket az észlelések időpontjában. Az esti égbolton feltűnő szokatlan és furcsa fényjelenségek tartják izgalomban az ötödik kontinens második legnagyobb szigetországának nyugati parti lakosait - számolt be a The New Zealand Herald nevű országos hírportál. Az elmúlt hetekben több helyi lakos is azzal kereste fel a helyi lap szerkesztőségét, hogy különös fényeket észlelt az éjszakai égbolton.
Russell Adams, egy héttel ezelőtt szombaton éppen a gyepet nyírta az udvarán, amikor meglátta az izzó gömb alakú fényes tárgyat. Azonnal kihívta a feleségét, akinek egy fényképezőgéppel sikerült megörökítenie a jelenséget.

A két legutóbbi észlelés most pénteken történt. Éjfél után nem sokkal, négy fénygömb tűnt fel az égen, melyek körülbelül tíz percen keresztül voltak láthatók, Robert Caldana pedig, a mosókonyhájuk ablakából vett észre egy szokatlanul erős vöröses fényt hajnali fél három körül, a déli tengerpart irányában.

Caldana azonnal felébresztette a feleségét, aki másnap az egyik újságíró azt mondta: "Nem hasonlított semmihez sem, amit eddig láttam. Nem repülő volt, nem helikopter, nem műhold és nem is meteorit. Változtatta a színét, hiszen a férjem még vörösnek látta, de mire én kiértem már zöld volt, majd hamarosan kékre váltott és eközben egy helyben lebegett. Nem vagyok félős ember, de nagyon megijedtem."

Conna Katie Cameron viszont a saját Facebook-oldalára írta ki, hogy "szerda éjjel egy órakor UFO-t láttam a part menti úton Charleson és a Fox folyó közelében." Az egyik hozzászóló felvetette, hogy biztos csak egy rendőrségi helikopter volt, mire a hölgy azt válaszolta, hogy "amikor megláttam a fényes objektumot, megálltam, leállítottam a motort, kiszálltam a kocsiból, de semmiféle motorhangot nem hallottam az UFO irányából."

Aznap este Russell Glue őrmester volt a szolgálatvezető a rendőrségnél, aki másnap újságírói kérdésre megerősítette, az éjjel nem szálltak fel a helikoptereik. Az újságírók kiderítették azt is, hogy a helyi repülőklubnak a megadott időpontokban az összes gépe a földön volt és tisztázták azt is, hogy a legközelebbi repülőtérről, azokon az éjszakákon nem szálltak fel és nem is érkeztek gépek.

Felmerült az is, hogy esetleg a part menti halászhajók reflektorai verődhetnek vissza a felhőkről, a szemtanúk ezt azonban egyértelműen kizárták: "Gyerekkorom óta látom ezeket a visszaverődéseket, amelyek annyira jellegzetesek, hogyha meglátok egyet az égen, név szerint meg tudom mondani, melyik hajó dolgozik."

Forrás: ittvannak.hu

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése